Blog
Jak urządzić biuro w pracy?
Dobre warunki pracy wpływają pozytywnie na atmosferę w zespole, zwiększają efektywność i usprawniają wykonywanie obowiązków. Odpowiednio urządzone biuro sprawia, że pracownicy czują się bardziej komfortowo, mają większą motywację do pracy i lepiej koncentrują się na...
Podstawowe zasady BHP w biurze
BHP to fundamentalna kwestia w każdym miejscu pracy, w tym w biurach, gdzie pracownicy spędzają wiele godzin dziennie. Przepisy określają między innymi minimalne wymiary pomieszczeń, wymogi dotyczące oświetlenia czy zasady wentylacji. Jakie wymagania BHP w...
Jaka powierzchnia biurowa na jednego pracownika jest potrzebna?
Wynajmem biura to nie tylko kwestie dotyczące lokalizacji czy atrakcyjności wizualnej przestrzeni, ale również powierzchni potrzebnej na jednego pracownika. Właściwe zagospodarowanie lokalu przekłada się na wygodę oraz efektywność zespołu, wizerunek firmy oraz...
Inteligentne biuro – co to znaczy i jak urządzić?
Rynek nieruchomości biurowych przechodzi intensywny rozwój, którego cechą charakterystyczną stało się wprowadzanie nowoczesnych technologii do codziennej obsługi przestrzeni. Rozwiązania te obejmują zarówno systemy wspierające użytkowników w lepszym zarządzaniu...
Biuro serwisowane – co to jest i ile kosztuje wynajem?
Obecnie coraz częściej poszukujemy elastycznych, wygodnych rozwiązań w zakresie przestrzeni biurowej. Jednym z nich jest biuro serwisowane, czyli niezwykle nowoczesna opcja, dzięki której możemy skoncentrować się na podstawowej działalności firmy, nie martwiąc się o...
Akustyka w biurze – jak zapewnić komfort pracy?
Odpowiednia akustyka w pomieszczeniach biurowych w znaczącym stopniu oddziałuje na komfort i samopoczucie osób, które w nich przebywają. Bezustanny hałas sprawia, że odczuwamy silne zmęczenie, mamy problemy z koncentracją i jesteśmy mało wydajni. W przestrzeniach...